De algemene voorwaarden van Scorpions en Veiligheidstraining.nl zijn tweeledig. Als lid van de Nederlandse Veiligheidsbranche is Scorpions verplicht deze Algemene Voorwaarden te volgen, maar deze voorwaarden dekken niet al onze activiteiten en zijn daarom onderdeel van de Algemene Voorwaarden van Scorpions en Veiligheidstraining.nl die op deze pagina te lezen zijn.
Via onderstaande link kan je de algemene voorwaarden van de Nederlandse Veiligheidsbranche vinden. Deze voorwaarden zijn onderdeel van de algemene voorwaarden van Scorpions & Veiligheidstraining.nl. Onder Scorpions verstaan we de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Designing Tomorrow B.V. gevestigd te Etten-Leur en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 69394288; de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Scorpions Event Services B.V. gevestigd te Etten-Leur en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 72804092 en vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Scorpions Security B.V. gevestigd te Etten-Leur en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 20091253.
Bij het annuleren of wijzigen gelden de volgende voorwaarden:
Dienstwijzigingen kunnen aangevraagd bij de planning. Wijzigen van deelnemers / cursusopbouw kan in overleg met de cursusplanning. Bij het wijzigen van productbestellingen kunnen gemaakte productie-, leverings-, of voorbereidingskosten berekend worden.
In onze offertes gaan we ervan uit dat de opdrachtgever zorgt voor de minimale voorzieningen die nodig zijn om het werk uit te kunnen voeren. Mocht de opdrachtgever niet kunnen voldoen aan de locatievoorwaarden, dan kan er een toeslag berekend worden. Per dienstverlening kunnen er aanvullende voorwaarden zijn (EHBO, brandwacht).
Extra aangevraagde diensten, aanvullend op een offerte of bevestigde order worden geleverd volgens dezelfde voorwaarden, tenzij ze binnen vier weken voor uitvoering aangevraagd worden. In dat geval geldt er een toeslag:
Wij proberen continue uitstekende diensten te leveren, maar het kan voorkomen dat u niet tevreden bent met geleverde service. In dat geval kunt u dit aangeven op onze aftekenlijst, bij uw accountmanager, de teamleider of de planning. Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. Lees onze klachtenregeling voor meer informatie.
In onze functie is integriteit een onmisbare eigenschap en daarom hebben wij het ook opgenomen als kernwaarde in ons bedrijf, naast daadkracht, gastgerichtheid,en maatschappelijke betrokkenheid.
Scorpions is gerechtigd jaarlijks een tariefwijziging door te voeren die betrekking heeft op:
Wij zullen uiteenzetten wat het effect is van de kostenstijgingen op de tarieven uiterlijk één maand voor de ingangsdatum van de tariefwijziging.